CLUBS DE LECTURA

dijous, 4 de març del 2010

ETS UN BON DETECTIU? 5


Si a més de ser un bon detectiu, ets un bon dibuixant, això està xupat per a tu. Vina a recollir el full de pistes d´aquesta setmana.

SETMANA DE L´1 AL 5 DE MARÇ

Personatge 9

Sóc orfena, menuda, amb la pell bruna pel sol dels Alps. M´agraden les cabres i els pastors. També el formatge de l´avi i llegir el llibre de salms a l´àvia.

El meu millor amic de les muntanyes és un pastoret i de la ciutat una nena que no pot caminar. No m´agraden gens ni mica les institutrius...

La meva sèrie de TV fa molts anys que està de moda, deu ser per culpa de la barreja de nacionalitats (nena alemanya, amb cara de dibuix japonès i parlant català)

Personatge 10

Sóc un cowboy. Sempre duc una cigarreta als llavis i una grenya negra que em penja del front com un serrell. Sóc més ràpid que la meva ombra!

El meu millor amic és Jolly Jumper i els meus enemics són quatre germans d´allò més pesats.

He fet sèries de TV i sóc el rei dels còmics.

No t´encantis, fes punta als colors i dibuixa els teus personatges. Ah, si et falta algun full, demana´l a la Secció Infantil. Recorda que per a participar, necessites tenir-los tots!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Il semble que vous soyez un expert dans ce domaine, vos remarques sont tres interessantes, merci.

- Daniel