CLUBS DE LECTURA

dimarts, 6 d’abril del 2010

ETS UN BON DETECTIU?


SETMANA DEL 6 AL 9 D´ABRIL  (Penúltima setmana)

Personatge 17

Sóc un cadell de gos, petit de pèl curt. En Llisot, el noi del mas Tolosa em va trobar damunt un redol de rovellons.

Estimo a la meva nova família que em va recollir. Però com que sóc petit, em fa por quedar-me sol, les esgarrapades dels gats, però sobretot m´espanta la crueltat humana.

He fet una sèrie de TV3 i gràcies a la meva història, en Josep Vallverdú, el meu dibuixant va rebre un premi d´honor a les lletres catalanes.

Personatge 18

Vinc del planeta Krypton. Sóc alt i cepat. Normalment treball de periodista fins que el món em necessita. Porto un escut dibuixant amb la lletra del meu nom sobre el pit.

M´agrada molt la Lois Lane. El meu pitjor enemic és un magnat sense escrúpols.

He fet moltes pel.lícules, moltes, moltes.

Espavileu-vos que ja només falta una setmana!!!!