CLUBS DE LECTURA

dimecres, 3 de febrer del 2016

EL CLUB DE LECTURA INFANTIL RECOMANA



Els nois i noies del Club de lectura infantil ens fan recomanacions!




   El llibre que em va agradar es titula El  rei Magí.Es una historia divertida i amb els dibuixos molt bonics.  Hi surten molts animals.
IMANE, 11 ANYS

El llibre que més m'agrada es el de LA BRUIXA I EL MESTRE perque és una historia d'amor molt bonica i molt romàntica.       WISSAM 10 anys.





El llibre que m'ha agradat més es el de la TÀNIA I TOTES LES TORTUGUES.Perqué parla d'on venen les tortugues , com són, quina mena de tortugues hi ha i si són d'aigua o de terra.El llibre m'ha agradat molt. Té el gomet vermell.
MOHAMED 10 ANYS. 


A mi m'ha agradat el llibre de LA TÀNIA I TOTES LES TORTUGUES també perqué diu on viuen les tortugues,que menjen,com son,quina mena de tortugues hi ha...
Es molt bonic i és el gomet vermell.

NOHAILA TINC 10 ANYS.

 El llibre que m'agrada es EL JO VAIG VIURE AMB UNA BRUIXA per que els dibuixos eren bonics i divertits i tambe per que la nena va viure amb una bruixa i la bruixa la tractaba be
CHAYMA  10 anys.







Els dos contes que he llegit són molt xulis i us
recomano que els llegiu algun dia i a veure si us ha agraden.
A mi, el que més m'ha agrada és  BABAR I EL PARE NOEL
Fàtima 7 anys.