CLUBS DE LECTURA

dilluns, 16 d’octubre del 2023

CLUBS DE LECTURA INFANTIL-JUVENIL

COMENTEM LES LECTURES DEL SETEMBRE-OCTUBRE


 Comencem el curs amb tres Clubs de lectura infantil-juvenil en marxa.

A la Biblioteca Joan Miró, aquesta vegada, hem optat per a escollir una revista. Les  publicacions periòdiques, creiem que són una eina fonamental per saber escollir allò que ens agrada, ja que tenen una mica de tot i en diferents formats. Hi ha història, còmic, passatemps, ficció i tot tipus de coneixements.

Al dia de la trobada, cadascú de nosaltres, dirà què li ha agradat més de la revista, que va escollir i quines coses ha descobert o après.

Aprofitarem aquesta primera trobada, per a donar el llibre per la següent.

El primer grup llegirà:

 

 
Una història plena d'aventures de dos llobatons que volen començar a sortir del cau. On parla de la importància de treballar en equip.
 
El segon grup llegirà: 
 

 Set històries per a conèixer als escriptors i escriptores de literatura infantil i juvenil més importants dels nostres temps. Un llibre ple màgia i creativitat.
 
A la Biblioteca Miramar, es donarà el llibre:
 

Un curiós llibre que ens ensenyarà de forma divertida, l'origen de les paraules i de com gràcies al saber dels llibres podem resoldre moltes conflictes!
 
Si algú de vosaltres no pot venir a les trobades, cada mes penjarem els llibres dels Clubs en aquest apartat, així podreu deixar el vostre comentari.
 
 A llegir s'ha dit!!! 

 

4 comentaris:

Otger Toda Bonet ha dit...

Jo m'he llegit un Petit Sàpiens que va dels bandolers. Està molt bé perquè a part de rebre molta informació sobre els bandolers també és molt interessant la informació que dona sobre els bandolers catalans: Antoni Roca, Bartomeu Camps, Janot Tiembau, el Minyó de Montellà i, el meu preferit, el Trucafort, el terror dels infants.

Judit ha dit...

Caram Otger! Ja veus que els catalans també tenim herois, tot i que no siguin animes! hahahah
Segur que ja la coneixies aquesta revista, a mi personalment, les revistes m'agraden molt, perquè hi ha una mica de tot.
Ara a veure si t'agraden aquestes Set claus per obrir els somnis!
Una abraçada Otger!!!

Otger Toda Bonet ha dit...

M'han agradat molt les històries perquè són diferents entre elles, divertides i màgiques. Introdueixen el lector dins la vida de l'escriptor i així podem conèixer millor què ha passat. Seria interessant saber què és veritat i què és mentida.

Judit ha dit...

Hola Otger!
A tot el grup els va agradar el llibre. Jo tenia els meus dubtes, ja que normalment, els reculls de contes no els agraden massa. Però em vaig emportar una sopresa. La majoria estaven d'allò més entusiasmats.
Aprofitant que les històries eren dels escriptors i escriptores més reconeguts, vaig preparar una tria de tots els llibres que teniem d'ells a la Biblioteca. En vam observar les característiques de les il.lustracions d'Ungerer, vam llegir algun fragment del Llibre dels errors de Rodari, vam mirar un episodi de la Pipi (els pots trobar tots a youtube) i vam acabar imaginant on aníriem si tinguessim una finestra imaginària que ens portés a qualsevol lloc que desitgessim.
Espero que el llibre que donarem aquest mes, també t'agradi!
Una abraçada mont-rogenca!!!