CLUBS DE LECTURA

dimarts, 9 de febrer del 2010

ETS UN BON DETECTIU? 2


INFANTIL

SETMANA DEL 8 AL 12 DE FEBRER

3 Naturalment, tinc la pell grisa, ullals blancs, trompa al davant i una cua al darrere. Però m´agrada anar elegant i lluir un vestit verd, amb armilla i corbata i porto sempre una corona.
Tinc una muller, dos fills i una filla. Un mico trapella i una Sra alta i prima que viu amb nosaltres.
He cedit el meu nom i la meva imatge moltes vegades. Això vol dir que em podeu veure en molts llocs diferents.

Qui sóc?

4 Les traduccions, i sobretot el cinema, m´han fet poca justícia. Em representen com un cervatell, però em sembla que sóc un cabirol.
Els meus pitjors enemics són els éssers de dues potes. Quan la mare va morir, em vaig triar un petit amic.
He fet plorar molt amb els meus crits i els meus plors.

Qui sóc?

RECORDA FER UNS DIBUIXOS BEN, BEN BONICS!