CLUBS DE LECTURA

dimarts, 2 de febrer del 2010

ETS UN BON DETECTIU?


Demostrarem als grans, que els petits també som uns bons detectius. I endevinarem més personatges que ningú!

Cada setmana trobarem dos enigmes per resoldre. Ah!!! i encara ho farem més i més difícil. Nosaltres, a sobre, els dibuixarem! Així que nois i noies, fem punxa als colors i a dibuixar s´ha dit!

A veure si sabeu qui són els personatges d´aquesta setmana?

1 Sóc el més lleig de la niada. Espero que quan sigui gran em surtin les plomes i el meu aspecte millori, perquè si no, estic comdemnat a viure sol. No tinc companys perquè diuen que sóc massa lleig.
Potser quan sigui gran, em lloguin per interpretar el llac dels cignes de Txaikovski.

Qui sóc?______________________

2 Per l´escombra i el mocadoret em coneixareu. Vaig néixer amb ulleres i barret de punxa, vestida de dalt a baix amb un vestit estampadet. Quan vaig de viatge intento passar desapercebuda i que ningú em pugui reconèixer.
El meu millor amic és l´Ulls, i els meus enemics són tot i tothom.
A la sèrie de TV que participava li van donar un premi l´any 1999

Qui sóc?______________________

Fes uns dibuixos ben xulos i participa.  Recorda que els guanyadors del concurs seran aquells més bonics i més ben fets. Ah! i que hi siguin tots