CLUBS DE LECTURA

dimarts, 9 de març del 2010

ETS UN BON DETECTIU? 6




SETMANA DEL 8 AL 12 DE MARÇ

Personatge 11

Sóc enorme i tinc una força com un bou, tinc els cabells color panotxa recollits amb dues trenes. Porto els calçons a ratlles blanques i blaves.

Tot el pobele és el meu amic, sobretot Idèfix. Els meus enemics? Els romans, evidentment!

He fet pel.lícules de dibuixos animats i de les altres i sé repartir mastegots en un cinquentena d´idiomes.

Personatge 12

Baixet, cara-rodó, biguotut, amb un capell negre d´on surten molts dels meus prodigis. Com que sóc bruixot tinc una escombra voladora i un mussol molt servicial.

La meva dona no sabria on col.locar-la, perquè sempre m´escridassa.

Aparec en diaris i revistes, en quaderns d´entreteniment, en calendaris, llibres d´historietes i fins i tot en una col.lecció de jocs CD-ROM que porta el nom Otijocs.