CLUBS DE LECTURA

dilluns, 15 de març del 2010

ETS UN BON DETECTIU? 7


SETMANA DEL 15 AL 19 DE MARÇ

INFANTIL

Personatge 13

Sóc molsudet, barbut, amb botes negres i vestit vermell folrat de pell per abribar-me del fred del Pol Nord.
Tots els nens i les nenes del món són els meus amics. Les meves pitjors enemigues són les xemeneies estretes.

Surto a moltes pel.lícules i sèries de televisió. Sóc el protagonista de molts contes i tinc més d´un nom.

Saps qui sóc?___________

Personatge 14

Sóc de talla petita (per no dir petitíssima) però m´agrada cantar i tinc bona veu. De gran vull ser pagès com el pare.
M´estimo molt la mare i al pare, i sempre vull ajudar. Les meves enemigues? Les vaques!

Sóc el personatge de conte que més ha parlat per la ràdio. I he de donar el meu nom a una de les revistes més llegides des de l´any 1904 al 1938.

Qui sóc?____________

Recorda que per poder guanyar el concurs, has de endevinar els personatges i fer els dibuixos ben bonics.